https://keskustelu.suomi24.fi/t/15436623/tuplalahetys-ulkomaisesta-verrkkokaupasta#comment-95321820.. Katsokaapa mitä miehiä tuo kovasuinen rääkyjä 167 onkaan miehiään. Paljasti itsensä, tekee aloituksia eri nimimerkillä joita sitten rehvakkaasti kommentoi vaikka yksin saman päivän aikana Usealla eri kommentilla, vaikka kukaan muu ei asiaan mitään kunahtaisikaan.
167 mokaaa
32
138
Vastaukset
- 167-176
Käytän useita nimimerkkejä kuten moni muukin, siinä kyllä tuli pieni moka kun vastasin tällä useimmin käyttämälläni nimimerkillä mutta tekevälle sattuu sanoi pikkukalle kun teki paskan housuun 😁
Kyllä siinä "hispaanot" mokasivat kun lähettivät peräti 2 pakettia "paskaa" yhden hinnalla. Sattui myös samoihin aikoihin että sain terveyskeskuksessa 2 reikää nahkaani yhden hinnalla kun verikoetta otettaessa ensimmäisestä reijästä ei tullut verta, en palauttanut ylimääräistä reikää 😁- Noloatodellanonoa
Sitte niinku aloitit kommentoinnin eri nimimerkillä ja vastailit itse omaan kysymukseesi eri nimimerkillä?
- jhlkjhljkhljk
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin, ja siinä ovat yleensä läsnä kaikki muiden dissosiaatiohäiriöiden oireet. Lapsuusiässä alkaneen traumatisaation seurauksena potilaan persoonallisuuden eri osat ovat joutuneet toisistaan niin erilleen, että ne ovat omaksuneet oman henkilöhistorian, nimen ja fyysiset piirteet. Dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivällä ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia erilaisia ja erillisiä persoonallisuuksia. Kaikilla persoonilla on omat muistikuvansa, mieltymyksensä ja käytöksensä, ja (yleisimmin) vain yhden persoonan piirteet on havaittavissa kerrallaan. Eri persoonat saattavat olla tietämättömiä toisistaan eikä niillä välttämättä ole yhteyttä toistensa muistikuviin.
- 123-321
Jos Suomi24:ssä kaiki palstat yhteenlaskien on samanaikaisesti parhaillaan lähes miljoona kirjoittajaa, niin nimimerkkien määrää kokonaisuudessaan voidaan vain arvailla. Voinhan minäkin olla vaikka TQAA tai VYRS.
Periaatteessa, jos käyttää yhtäkään nimimerkkiä, voisi ihmisen tiukan lääketieteen tulkinnan mukaan olevan moni- tai sivupersoonahäiriöinen. Sillä, onko nimimerkkejä yksi, viisi, kymmenen tai 193, ei ole merkitystä. Tämän määritelmän mukaan itse olen yhtä tai useampaa nimimerkkiä käyttäneenä todellinen psykiatrien kauhukuva! Toistaiseksi lääketieteilijät eivät kuitenkaan ole kohdallani puuttuneet muuhun, kuin MS-taudin etenemisen seurantaan.
Minäkin osaan lukea ja kaivella asioita. Olen tarkistuttanut muutaman Karhukoplan toimeentulotukea koskevaa juridista pohdintaa parilla ulkopuolisella ihmisellä, joiden juridinen asiantuntemus on täysin eri luokkaa, kuin minulla. He sanoivat: "Tuo nimimerkki kirjoittaa juridisesti täyttä asiaa, joskin kielenkäyttö voisi olla hieman "hygieenisempää" (tämän hygienia-termin Karhukopla ilmaisi jossakin kirjoituksessaan)- PäivänNaurut
Anteeksi, mutta nyt kyllä... REPS !
- 167-176
Minä päätän mitä nimimerkkiä kulloinkin käytän, ei palstan nälvijät, useimmiten nykyisin tätä 167-176, joskus joitain muita.
Tuosta hygieenisyydestä olen sanonut ettei sen hygieenisempiä keinoja virkanilkkien mielivallan vastustamiseen ole kun muutoksenhaku joka saattaa olla todella hidas. Nytkin on hallinto-oikeudessa riita sellaisesta alle kympin laskusta joka tuli viime vuonna. Viime viikolla tuli taas sama lasku kun se erran vuodessa tulee ja lähetin sen taas Kelalle, hylky tuli 2 päivässä. Jo nyt on tuossa palanut veronmaksajien rahaa varmaan yli satakertaisesti tuon laskun määrä ja tammikuussa lupaili hallinto-oikeus siitä pääyöstä, ellei sitä tule ennen oikaisuvaatimusajan päättymistä niin teen taas oikaisuvaatimuksen. Ei ole halpaa eikä lystiä.
Tänään ei kielenkäyttöni ollut kovin hygieenistä kun laiton Kela-paralle taas hallintokantelun ja jouluterveisijäkin. Tekstiä joskus joskus hieman sensuroin mutta se mikä suusta tulee ei aina ole lasten kuunneltavaa ja sitä ei saa korjattua millään enää jälkikäteen. Ilmankos virkanilkit ei ole soitelleet enää aikoihin ja varmaan heillä on tiedoissaan jokin "mörön merkki", vaikea siitä on tosin jonkin hesalaisen saada selvää kun teksti tulee murteella joka on sekoitus karjalaa ja savoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15496479/hallintokantelu-kela - Seinäkello
Kiitos osuvasta diagnoosista. Oireet kyllä viittaavat vahvasti tuohon tautiin.
- Lössykkää
167-176 kirjoitti:
Minä päätän mitä nimimerkkiä kulloinkin käytän, ei palstan nälvijät, useimmiten nykyisin tätä 167-176, joskus joitain muita.
Tuosta hygieenisyydestä olen sanonut ettei sen hygieenisempiä keinoja virkanilkkien mielivallan vastustamiseen ole kun muutoksenhaku joka saattaa olla todella hidas. Nytkin on hallinto-oikeudessa riita sellaisesta alle kympin laskusta joka tuli viime vuonna. Viime viikolla tuli taas sama lasku kun se erran vuodessa tulee ja lähetin sen taas Kelalle, hylky tuli 2 päivässä. Jo nyt on tuossa palanut veronmaksajien rahaa varmaan yli satakertaisesti tuon laskun määrä ja tammikuussa lupaili hallinto-oikeus siitä pääyöstä, ellei sitä tule ennen oikaisuvaatimusajan päättymistä niin teen taas oikaisuvaatimuksen. Ei ole halpaa eikä lystiä.
Tänään ei kielenkäyttöni ollut kovin hygieenistä kun laiton Kela-paralle taas hallintokantelun ja jouluterveisijäkin. Tekstiä joskus joskus hieman sensuroin mutta se mikä suusta tulee ei aina ole lasten kuunneltavaa ja sitä ei saa korjattua millään enää jälkikäteen. Ilmankos virkanilkit ei ole soitelleet enää aikoihin ja varmaan heillä on tiedoissaan jokin "mörön merkki", vaikea siitä on tosin jonkin hesalaisen saada selvää kun teksti tulee murteella joka on sekoitus karjalaa ja savoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15496479/hallintokantelu-kelaÄlä yritä kääntää huomiota pois itse asiasta, eli toooodella nolosta töppäyksestäsi. Tui oli kyllä kaikkien aikojen riman alitus.
- 167-176
Lössykkää kirjoitti:
Älä yritä kääntää huomiota pois itse asiasta, eli toooodella nolosta töppäyksestäsi. Tui oli kyllä kaikkien aikojen riman alitus.
Onneksi et tiedä kaikista töppäyksistäni joita on tullut yli 60 vuoden aikana tehtyä, tämä on sieltä lievimmästä päästä, tämä ei rahallisesti maksa mitään mutta aika kalliitakin niitä on ollut yksilölle, yhteisölle ja myös yhteiskunnalle.
Kallein töppäys töissä josta jäin kiinni maksoi työnantajalle n. 2 kuukauden palkan verran, pomo ei kiitellyt eikä moittinutkaan mutta jouduin juomaan sillä kerralla hänen tarjoamasa kahvin ilman pullaa, seuraavan kerran oli taas pullaa tarjolla. Ei edes vakuutus korvannut tuota töppäystä kun vahinko jäi alle omavastuurajan. Kuten jo sanoin niin tekevälle sattuu sanoi pikkukalle kun teki paskan housuun 😁
- Eiedestodellistaenää
"Olen tarkistuttanut muutaman Karhukoplan toimeentulotukea koskevaa juridista pohdintaa parilla ulkopuolisella ihmisellä, joiden juridinen asiantuntemus on täysin eri luokkaa, kuin minulla. He sanoivat: "Tuo nimimerkki kirjoittaa juridisesti täyttä asiaa, joskin kielenkäyttö voisi olla hieman "hygieenisempää" (tämän hygienia-termin Karhukopla ilmaisi jossakin kirjoituksessaan)"
Ei hyvänen aika, voiko joku olla näin lapsellinen kuin tää 167 itse itseään löylyttäessään. Tää oli jo mauttomuuksien huippujen huippu.- 123-321
Et sä ammattijuristeille mutu-tuntuma-tietämyksessäsi mitään voi, joten lopeta ininä! Näin päästään kaikki helpommalla, kun turha ininä loppuu selkeässä asiassa.
- 123-321
https://www.jurentia.fi/lakitoimisto-helsinki/ Soitas noille, niin he kyllä ystävällisesti suosittelisivat sinut jättämään juridiikan rauhaan, mutta tarjoutuisivat oitis ystävällisesti ottamaan juttusi heille käsittelyyn, sikäli kun juttua olisi?
- Tor167velo
123-321 kirjoitti:
https://www.jurentia.fi/lakitoimisto-helsinki/ Soitas noille, niin he kyllä ystävällisesti suosittelisivat sinut jättämään juridiikan rauhaan, mutta tarjoutuisivat oitis ystävällisesti ottamaan juttusi heille käsittelyyn, sikäli kun juttua olisi?
Kylläpäs sitä nyt ollaan pontevasti torvelon kanssa puolustamassa 167aa. Vai oikein ammattijurristeilla tarkistanut. Aina vaan paranee tämä 167 selittely kolmannella vai 4 nimimerkilläkö jo.. Niin maksoitko oikein noiden juristien arvioista? Voitko antaa noiden lakimiehen nimet, jotka tuollaiset arviot ovat tehneet. Nehän ei ole mitään salaista tietoa. Ainakin näin maallikkona lakia jonkin verran lukeneena tämän palstan tietyt "laki tietäjät" puhuvat soopaa jo muutaman rivin heidän kirjoituksiaan luettua tämän kyllä tiedostaa.
- 167-176
Tor167velo kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt ollaan pontevasti torvelon kanssa puolustamassa 167aa. Vai oikein ammattijurristeilla tarkistanut. Aina vaan paranee tämä 167 selittely kolmannella vai 4 nimimerkilläkö jo.. Niin maksoitko oikein noiden juristien arvioista? Voitko antaa noiden lakimiehen nimet, jotka tuollaiset arviot ovat tehneet. Nehän ei ole mitään salaista tietoa. Ainakin näin maallikkona lakia jonkin verran lukeneena tämän palstan tietyt "laki tietäjät" puhuvat soopaa jo muutaman rivin heidän kirjoituksiaan luettua tämän kyllä tiedostaa.
No on noita juttujani lukeneet muutkin ammattijuristit hallinto-oikeudessa monta kertaa ja virkanilkit on saaneet "pataan" joka kerta paitsi viimeksi Kela-raukkka luovutti kun "pataan" olisi tullut 100% varmuudella. Tammikuussa on luvannut Itä-Suomen halinto-oikeus taas jakaa "patoja" peräti kaksin kappalein, saa nähdä kuinka Kela-paran käy.
- Voiraukkapientä
167-176 kirjoitti:
No on noita juttujani lukeneet muutkin ammattijuristit hallinto-oikeudessa monta kertaa ja virkanilkit on saaneet "pataan" joka kerta paitsi viimeksi Kela-raukkka luovutti kun "pataan" olisi tullut 100% varmuudella. Tammikuussa on luvannut Itä-Suomen halinto-oikeus taas jakaa "patoja" peräti kaksin kappalein, saa nähdä kuinka Kela-paran käy.
No nyt taas eksyit hakoteille. Eikö tässä ketjussa puhuta sun nolosta mokasta jonka teit kun keksit ton "koiranpaskaa postiluukusta" jutun. Siihen piti vaan ensin keksiä joku "hyvä aloitus", että sait tuon koiranpaskajutun tänne syytää. Noloa muka tietämättömänä kysyä neuvoa ja sitten itse "vastata ja neuvoa" tietämätöntä.
- SamoillaAjatuksilla
Voiraukkapientä kirjoitti:
No nyt taas eksyit hakoteille. Eikö tässä ketjussa puhuta sun nolosta mokasta jonka teit kun keksit ton "koiranpaskaa postiluukusta" jutun. Siihen piti vaan ensin keksiä joku "hyvä aloitus", että sait tuon koiranpaskajutun tänne syytää. Noloa muka tietämättömänä kysyä neuvoa ja sitten itse "vastata ja neuvoa" tietämätöntä.
Niinpä, mutta tää 167 nyt myös paljasti olevansa 123 ja oletettavasti lakitorttu ilmestyy kohta kommentille ihan "yllättäin". Sama handuveivari siellä pätee eikä oikeastaan kannattaisi kommentoida juttujaan laisinkaan, niin käy sakealla. Ei vaan aina malta.
- 123-321
Tor167velo kirjoitti:
En minä puolusta ketään. Esitän vain factat factoina. Kuten sanoin, soita noille, niin saat kuvan omasta juridisesta tietämyksestäsi. Ja lopeta vihdoin tuo ininä, niin se helpottaa kaikkia.
- 123-321
SamoillaAjatuksilla kirjoitti:
Niinpä, mutta tää 167 nyt myös paljasti olevansa 123 ja oletettavasti lakitorttu ilmestyy kohta kommentille ihan "yllättäin". Sama handuveivari siellä pätee eikä oikeastaan kannattaisi kommentoida juttujaan laisinkaan, niin käy sakealla. Ei vaan aina malta.
Tämä on yksi strategia, kun muuta ei voi, mutta se ei pitkälle kanna: Kaksi eri kirjoittajaa Karhukopla ja 123-321 yhdistetään samaksi henkiläksi.
Jos nyt jumalauta uskoisitte viimeinkin sen, että minulla ei ole hajuakaan Karhukoplasta henkilönä! Uskoisitte nyt edes tämän verran, vaikka uskovaisia ette olekaan!
Minä 123-321 vastaan omista huudoistani ja Karhukopla omistansa, mutta toisinaan riippumatta kenestä tahansa kirjoittajasta tietyistä asioista voi olla saman suuntaisia näkemyksiä. Silti se ei kuitenkaan oikeuta teitä vähäuskoisia niputtamaan kahta eri kirjoittajaa samaksi! - Merkillistä
123-321 kirjoitti:
En minä puolusta ketään. Esitän vain factat factoina. Kuten sanoin, soita noille, niin saat kuvan omasta juridisesta tietämyksestäsi. Ja lopeta vihdoin tuo ininä, niin se helpottaa kaikkia.
Ai 123 on täällä näppäimillä yhtä
" kärppänä" kuin 167 kin. Heti vastaa kuten 167 kin! Muuten, kerro nyt ne juristien nimet, jotka tuota 167 niiiin kovasti ovat kehuneet. - Linkkiä
Linkki sulle, oleppa hyvä. Soittele ja saat kuvan henkisestä statuksestasi.
https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/hallinto/palvelut/palvelukuvaus?id=7438 - Linkkiä
Linkkiä kirjoitti:
Linkki sulle, oleppa hyvä. Soittele ja saat kuvan henkisestä statuksestasi.
https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/hallinto/palvelut/palvelukuvaus?id=7438Linkki oli siis 123:lle ja mitä niitä onkaan.
- Peukkuu
Linkkiä kirjoitti:
Linkki oli siis 123:lle ja mitä niitä onkaan.
Hihii Nosto!
- 123-321
Tor167velo kirjoitti:
Joo joo, turhaa lässytystä.
- 123-321
Merkillistä kirjoitti:
Ai 123 on täällä näppäimillä yhtä
" kärppänä" kuin 167 kin. Heti vastaa kuten 167 kin! Muuten, kerro nyt ne juristien nimet, jotka tuota 167 niiiin kovasti ovat kehuneet.Kuka tässä on juristien nimistä puhunut? Annoin yhden lakiasiainfirman tiedot ja sieltä niitä nimiä heidän kotisivultansa löytyy. En nyt jaksaisi alkaa opettaa netin hyötykäyttöä. Säästä minut siltä.
- 123-321
Linkkiä kirjoitti:
Linkki oli siis 123:lle ja mitä niitä onkaan.
Tuonneko olet menossa? Älä kuitenkaan vättämättä luota saamiisi psykiatrisiin diagnooseihin, koska hyvin useat psykiatriset diagnoosit ovat osoittautuneet pseudotieteiksi!
- Eiedestodellistaenää
123-321 kirjoitti:
Kuka tässä on juristien nimistä puhunut? Annoin yhden lakiasiainfirman tiedot ja sieltä niitä nimiä heidän kotisivultansa löytyy. En nyt jaksaisi alkaa opettaa netin hyötykäyttöä. Säästä minut siltä.
Kerro siis ne juristien nimet, joiden kerrot arvioineen 167, eli itsesi kirjoittelun juridisen tason hyväksi ? Eihän se nyt niin vaikeaa voi olla paitsi tietysti se on kun kaikki näkee, että puhut potaskaa ja käännät asian pois itse asiasta. Semmoista se lienee kun mieli sairastuu. Jaksuhaleja.
- 123-321
Eiedestodellistaenää kirjoitti:
Kerro siis ne juristien nimet, joiden kerrot arvioineen 167, eli itsesi kirjoittelun juridisen tason hyväksi ? Eihän se nyt niin vaikeaa voi olla paitsi tietysti se on kun kaikki näkee, että puhut potaskaa ja käännät asian pois itse asiasta. Semmoista se lienee kun mieli sairastuu. Jaksuhaleja.
Ei minun ole pakko kertoa mitään juristien nimiä, jotka ovat arvioineet Karhukoplan kirjoituksia . Mistä sinulle tuollainen pakkomielle nimien kertomisesta tuli? Täällähän toimitaan muutenkin anonyymisti.
Niin. Nimen kertominen. Voisit oikeastaan aloittaa kertomalla oman nimesi ja osoitteesi.
- 123-321
Mä en jaksaisi tällaisten kusipäiden kanssa kirjoitella, mutta toisinaan se on kai pakko.
- Fuulaa
"Olen tarkistuttanut muutaman Karhukoplan toimeentulotukea koskevaa juridista pohdintaa parilla ulkopuolisella ihmisellä, joiden juridinen asiantuntemus on täysin eri luokkaa, kuin minulla. He sanoivat: "Tuo nimimerkki kirjoittaa juridisesti täyttä asiaa, joskin kielenkäyttö voisi olla hieman "hygieenisempää" Miksi sinun on pitänyt tuota "pohdintaa" eli potaskaa jollain ulkopuolisilla pelleillä tarkistuttaa? Ellet voi edes ilmoittaa, että nämä "ihmiset" ovat olleet lakimiehiä etkä nimiä paljastaa, puheesi on kuin tuuleen viheltäisi. "Minä 123-321 vastaan omista huudoistani ja karhukopla omistansa" kovasti silti tunnut puolustavan hänen tekstejään. Mitäs sanot tuosta aloituksesta, josta tämä juttu on lähtenyt liikkeelle. Onko tuo mielestäsi korrektia?
- 123-321
Ja eikö täällä käsitetä edes juridiikan alkeita? Juristit (kuuluvat asianajajien liittoon). Jos puhun juristien kanssa kolmannen henkilön edesottamuksista, niin vaitiolovelvollisuus koskee etenkin heitä ja jossakin määrin myös asiakasta. Se "jossakin määrin" tarkoittaa sitä, että jos kysymys oli nimenomaisesti toimeentulotukijuridiikkaan liittyvistä asioista, niin sosiaalihuoltolain mukaan ne ovat salassa pidettäviä riippumatta siitä, onko yksittäinen henkilö omalla nimellään tai nimimerkkinä keskusteluketjuissa.
Pyydän anteeksi tuota kusipää-nimitystä, jos voitte sen antaa. Minä kiivastun joskus ja elämässäni (ei koske näitä palstoja) olen menetellyt ainakin kolme kertaa täysin kusipäisesti hyvin huonoine seurauksineen. Niissä tilanteissa olisi pitänyt mitata, mitä aivoissa on, jos olisi ollut riittävää teknologiaa siihen.
Hyvää joulua kaikille, vaikka tiedän, että joulun toivottelut eivät minua pelasta mistään.
Kuitenkin, jos tämä ketju jatkuu, niin ottakaa huomioon se, että saatan (ei ole vielä ihan varma) olla kolme viikkoa Baltian maissa, mutta vastaan toki myöhemmin.
Kun menen sinne, niin haluan jättää kaikki läppärit, tabletit ja älypuhelimet pois saadakseni jonkinlaisen rauhan. Toki minulla on siellä alkeellinen Samsungin peruspuhelin ja siinä on se ihana ominaisuus, että netistä ei ole tietoakaan. Ainoastaan soitto / vastaus tarvittaessa.- Maailmanmatkaaja
Vai pidät meitä tyhminä.. "Jos puhun juristien kanssa kolmannen henkilön edesottamuksista, niin vaitiolovelvollisuus koskee etenkin heitä ja jossakin määrin myös asiakasta. Se "jossakin määrin" tarkoittaa sitä, että jos kysymys oli nimenomaisesti toimeentulotukijuridiikkaan liittyvistä asioista, niin sosiaalihuoltolain mukaan ne ovat salassa pidettäviä riippumatta siitä, onko yksittäinen henkilö omalla nimellään tai nimimerkkinäkeskusteluketjuissa.". Jos puhut juristien kanssa nimimerkillä kirjoittavan tuntemattoman henkilön kirjoituksista , miten ne voivat olla salassa pidettäviä? Ja vielä" sosiaalihuoltolain" mukaan. Tuon mukaanhan rikoit jo salassapitovelvollisuuden paljastaessasi että "Olen tarkistuttanut muutaman Karhukoplan toimeentulotukea koskevaa juridista pohdintaa parilla ulkopuolisella ihmisellä, joiden juridinen asiantuntemus on täysin eri luokkaa, kuin minulla. He sanoivat: "Tuo nimimerkki kirjoittaa juridisesti täyttä asiaa, joskin kielenkäyttö voisi olla hieman "hygieenisempää" (tämän hygienia-termin Karhukopla ilmaisi jossakin kirjoituksessaan)" Apuuuva, ei mee järkeen. Sinä vaan sotkeudut enemmän omaan suohosi yrittämällä kiemurrella noilla selityksilläsi... Miksi läppäreistä ym. somesta pitää saada rauha? Eihän sua kukaan tänne pakota mitään kirjoittelemaan eikä lukemaan . Älä nyt pilaa mainettasi tuon 167 vuoksi. No hyvää ja rentouttavaa lomaa kuitenkin, kerro matkakokemuksista kun palaat.
- 167-176
Maailmanmatkaaja kirjoitti:
Vai pidät meitä tyhminä.. "Jos puhun juristien kanssa kolmannen henkilön edesottamuksista, niin vaitiolovelvollisuus koskee etenkin heitä ja jossakin määrin myös asiakasta. Se "jossakin määrin" tarkoittaa sitä, että jos kysymys oli nimenomaisesti toimeentulotukijuridiikkaan liittyvistä asioista, niin sosiaalihuoltolain mukaan ne ovat salassa pidettäviä riippumatta siitä, onko yksittäinen henkilö omalla nimellään tai nimimerkkinäkeskusteluketjuissa.". Jos puhut juristien kanssa nimimerkillä kirjoittavan tuntemattoman henkilön kirjoituksista , miten ne voivat olla salassa pidettäviä? Ja vielä" sosiaalihuoltolain" mukaan. Tuon mukaanhan rikoit jo salassapitovelvollisuuden paljastaessasi että "Olen tarkistuttanut muutaman Karhukoplan toimeentulotukea koskevaa juridista pohdintaa parilla ulkopuolisella ihmisellä, joiden juridinen asiantuntemus on täysin eri luokkaa, kuin minulla. He sanoivat: "Tuo nimimerkki kirjoittaa juridisesti täyttä asiaa, joskin kielenkäyttö voisi olla hieman "hygieenisempää" (tämän hygienia-termin Karhukopla ilmaisi jossakin kirjoituksessaan)" Apuuuva, ei mee järkeen. Sinä vaan sotkeudut enemmän omaan suohosi yrittämällä kiemurrella noilla selityksilläsi... Miksi läppäreistä ym. somesta pitää saada rauha? Eihän sua kukaan tänne pakota mitään kirjoittelemaan eikä lukemaan . Älä nyt pilaa mainettasi tuon 167 vuoksi. No hyvää ja rentouttavaa lomaa kuitenkin, kerro matkakokemuksista kun palaat.
Tyhmä todella olet kun kuvittelet että jonkun pitäisi kertoa tällä palstalla sellaista tietoa jota hän ei halua kertoa. Sillä seikalla ei ole merkitystä onko asia salassapidettävä vai ei koska sinulla ei ole tiedonsaantioikeutta asiaan. Jos joku tässä maineensa pilaa niin se olet sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555